Kuis hurisee?

Mulla on ollu tänään ihan mukava päivä... Koulussa oli ihan kivaa, melko pitkä päivä, mutta kulu aika nopeesti. Tuli vähän riitaa kavereitten kanssa...

Koulun jälkeen menin kaupunkiin, ostin kartonkikortteja että voin alkaa ahertaa jo nyt niitä tulevia kiitoskortteja. Sellonsoitonopelle tein jo kortin. Liimasin siihen pätkän yhdestä konsertosta ja kuvan sellosta. Sitten kirjoitin runon, tai oikeestaan monen lauseen mietteen siihen korttiin liittyen selloihin ja ihmisiin ja siihen kuinka samanlaisia ne onkaan kun ajattelee. Mieti vaikka; sellokin osaa nauraa, itkeä, kuiskata, huutaa, suuttua, pelleillä... Se saa ihmisen soimaan!

Söin tänään TOSI terveellisesti päivällisenkin; mäkkärin happy meal aterian juustohampparilla, ranskalaisilla ja kokiksella.

Nyt oon ollu jonku aikaa kotona. Ihanaa kun on viikonloppu, voi nukkua tosi pitkään!:) Se on ehkä parasta mitä voikaan tehdä lomalla.

Ens kirjotuksessa lupaan kertoa mun ja mun kavereitten tulevasta lomamatkasta Helsinkiin ja Espooseen 23.6.08. Ilman sitä en pysty kertomaan päivien tapahtumista, koska se vie aika suuren osan mun päivien pähkäilyistä. Oon niiiiin innoissani!!

Because you are beuatiful!

Kiss, 

Fiona<3 xxx