Moi.

Nyt sää varmaan mietit että mihin ihmeeseen sää ootkaan tullu, mutta mää tiedän...

Mää oon vähän höperö kolmetoista vuotias tyttö Oulusta. Intohimoni ovat näytteleminen, kirjoittaminen, kokkaaminen, vaatteet, koirat, hyvät ystävät ja mielenkiintoiset keskustelut kavereitten vanhempien kanssa:) Salanimeni täällä on Fiona.

Olen tuleva näyttelijä, sori vaan, nyt kävelet vaan julmasti ohi, tulevaisuudessa nostat vähintään hattua... Mulla on sarkastinen huumori ja rakastan sitä!

En kuulu teinijoukkioon jotka vihaavat itseään, mielestäni olen joskus ihan nättikin, ja vartaloltani olen normaali, en läski enkä laiha. Viihdyn omassa kropassani, vaikka "liiallinen" pituus ei ole aina hyväksi. Olen ikäisekseni tosi pitkä, mutta ei siitä sen enempää, tahdon pysyä anonyyminä.

Nettipäiväkirjani on siis tylsää ajanvietettä kaikille tytöille jotka tahtovat ideoita omiin päiviinsä, sillä olen kekseliäs pieni pitkä ihminen.

Toivon, että viihdyt, ja toivottavasti käyt kommentoimassa vieraskirjaan! <3

because you are beutiful!

1450164.jpg

Kiss,

Fiona