Tänään oli aivan paras päivä, niin lyhyt päivä koulussa, ja pitkä vapaa-aika!

Tehtiin kaverin kanssa pirtelöä. Oli tosi, tosi hyvää! Voin laittaa reseptinkin, jos ketään kiinnostaa.

Paras pirtelöresepti

-profeel vadelmajogurttia

-mansikoita, mustikoita

-vanilijacremeä

-maitoa

Harmittaa tosi paljon kun kattoo ikkunasta niin näkyy vaan lunta! Ei oo totta, epäreilua, että ei oo vielä kesä! Mua jännittää meidän tuleva kesä; minä ja mun kaks kaveria lähdetään keskenään junalla Espooseen ja Helsinkiin. Käydään serenassa, shoppailemassa ja kaikissa mukavissa paikoissa... Ja varmaan noloilta jutuilta ei vältytä. Oon aika sataprosenttisen varma siitä. Suuntavaisto on olematon. Eli todennäköisesti me ekstytään johonki Uuteen-Seelantiin tai jotain.

Pitäis alkaa soittamaan selloa, lähenevä konsertti lähenee liianki nopeesti. Me soitetaan elokuvamusiikkia, star warssia ja taru sormustenherraa. Muuten menis hyvin mutta en osaa jousituksia tai mitään muutakaa kauheita juttuja.

Tänään mulla oli päällä valkoinen h&m:n t-paita, polviin ulottuvat housut, raidalliset polvisukat. Hiukset oli auki (kummallista) ja kaulassa roikkui tuohesta tehty helmikaulakoru.

Mutta eipä tässä mitään, vähän kuiva kirjotus tuli.

Because you are beutiful!

Kiss,

Fiona<3